wtorek, 9 października 2012

KOMIKSOWY ŚWIAT

Cześć!!!

Ufff uporałam się wczoraj z porządkami w szafie. Muszę przyznać, że nie miałam sentymentów i sporo rzeczy zakończyło swoją przygodę z moją szafą. Część z nich oddam do fundacji, a drugą odsprzedam. Czeka mnie przygotowanie około 40 aukcji na Allegro tak że spore wyzwanie i sporo pracy przede mną. Ale pomalutku, myślę, że do końca tygodnia się uwinę :)

Obiecałam ostatnio stylizację z bordową koszulą, ale przy okazji porządków natknęłam się na moją komiksową spódniczkę - bombkę, więc pomyślałam, że to ją wykorzystam w pierwszej kolejności. Zdjęcia były robione późnym wieczorem przy kiepskim świetle, więc wybaczcie ich jakość. Teraz zmykam na śniadanko i kawkę a Was zostawiam ze zdjęciami.

pozdrawiam  












Kurtka - Attentif
Spódniczka bombka - Cropp
Koszulka - Reserved
pasek - Allegro
Rajstopy - Gatta
Botki - Reserved
Torebka - Mango
Naszyjnik - Reserved


1 komentarz:

  1. Przeglądam twojego bloga i dziwię się, że nie masz więcej odwiedzin. Twój styl jest super! A ta spódnica - WOW! Uwielbiam:) Do tego kurtka i naszyjnik... Naprawdę bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...