poniedziałek, 3 grudnia 2012

BOWLING

Hello

Wszystko, co dobre szybko się kończy... niestety. Weekend w Szczyrku minął w mgnieniu oka, pozostały jedynie wspomnienia. Wprawdzie przy dwójce maluchów ciężko mówić o relaksie, ale za to mieliśmy w końcu czas żeby pobyć ze sobą z dala od codzienności. W codziennym życiu ciągle tego czasu za mało na wszystko, więc w czasie wyjazdów mamy 100 % rodzinnego czasu :) a takie chwile są bezcenne, oby zdarzały się częściej.
Odpowiadając na pytania z nominacji do Liebster Blog zapomniałam napisać o jeszcze jednej bardzo lubianej przeze mnie aktywności jakim są kręgle. Uwielbiam je, choć niezbyt często mam okazję grać a to tyle frajdy :) Tak więc dzisiaj stylizacja na sportowo :) Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego popołudnia 













PRZYPOMINAM TAKŻE O ROZDANIU BRAKUJE TYLKO 6 OBSERWATORÓW.

JAK OSIĄGNIEMY 30 BĘDZIE ROZDANIE



ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA ZAKŁADKI WYPRZEDAŻ :)


14 komentarzy:

  1. nigdy nie byłam na kręglach :P

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie mogłam się zdecydować, ale po pierwszej wizycie na kręgielni zakochałam się w tym sporcie bez pamięci :)

      Usuń
  2. ..ale widać zadowoloną buzię, świetnie, że wypoczęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze wypoczynku "poza" rzeczywistoscia;) Myszka Miki - czaderska! Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kolega był w Szczyrku i tez nie mógł się nachwalić , mówił że super było :)
    Dzięki za nominację :) Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kręgle! :) w grudniu planuje je zaliczyć i oczywiście lodowisko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja byłam na kręglach ..super zabawa i fajnie spędzony czas :)))Widac że się świetnie bawiłaś :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie świetny relaks, zabawa i satysfakcja bo udało mi się ograć męża :p
      pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kręgle są super! taka fajna zabawa a jak jeszcze fajne towarzystwo się zbierze to już w ogóle super! zapraszam do siebie na 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. oo myszka miki :))) słodko... Na kręglach to ja nie pamiętam kiedy byłam... chyba ok.6 lat temu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. oj kręgle to świetna zabawa, szczególnie jak nie ma się o tym pojęcia i rzuca na wyczucie... a i tak wszystkie kręgle spadaja - szczęście nowicjusza!!
    Zapraszam do siebie:
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetną bluzę! ;d
    Ja kiedyś bylam na kręglach, ale w ogóle mi nie szło ;d a na dodatek było mi głupio, że 7 latki uczyły mnie jak poprawnie rzucać ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja z techniką też jestem na bakier, ale zbytnio się tym nie przejmuję bo skoro skuteczność jest a przede wszystkim dobra zabawa to dla mnie najważniejsze i techniką nie zawracam sobie głowy :)
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...