czwartek, 20 grudnia 2012

W FERWORZE WALKI :)

Witajcie przedświątecznie

Dzisiaj post z małą ilością treści bo porządki gonią mnie po domu :) Jeszcze dużo przede mną więc szybciutko do Was piszę. Dzisiaj pokazuję Wam wczorajszego zwyklaczka, na spotkanie u mamy (trzeba było zrobić przedświąteczną naradę, kto co robi :)). Zwykła bluzeczka z sercem, kamizelka i jeansowe spodenki zrobione ze starych jeansów. W najbliższym czasie będzie pewnie dużo zdjęć w karmelowych kozaczkach ze Stradivariusa, ale odkąd je kupiłam - uwielbiam miłością bezinteresowną i chodziłabym w nich non stop. Do tego ciepłe getry i gotowe :) Zdjęcia nie są zbyt dobre ale światło kiepskie było a Iphone nie lubi takich warunków :( cóż zobaczcie same...








Kamizelka - Allegro
Bluzka - Allegro
Spodenki - Stare jeansy + DIY
Rajstopy - Gatta
Getry - Calzedonia
Kozaki - Stradivarius
Torba - Avon

Druga tura ciasteczkowego szaleństwa. Tym razem ciasteczka maślane z dodatkiem kokosu i czekolady :)



Pozdrawiam ciepło i kończąc zapraszam na rozdanie ===> KLIK


15 komentarzy:

  1. Fajny dzienny zestaw, w sam raz na obrady z mamcią :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie, na obrady "na szczycie" trzeba ubrać się wygodnie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. podoba mi sie kamizelka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))
    Ślicznie! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! zestaw bardzo niezwyczajny ale ciekawy! tyyyle biżuterii!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, kamizelka jest naprawdę bardzo fajna :)
    U mnie też porządki niestety... ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka wyglądają smakowicie! :) wiem co mówię, bo jestem olbrzymim łakomczuchem :)
    Co do zestawu bluzka i kamizelka jak nic wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż mi się zachciało ciastek:D!
    świetne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny outfit! chociaż do gustu bardziej przypadł mi ten z poprzedniego postu, który jest idealny! :)
    a tutaj zwróciłam uwagę na rękę pełną bransoletek! jak to fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam, takie zestawy, jakby z mojej szafy... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...