piątek, 28 grudnia 2012

ZAKRĘCONA

Hej

Do końca roku już tylko kilka dni. Jak to zwykle w takim okresie przychodzi czas na przemyślenia, podsumowania i postanowienia oraz plany na nowy rok. Nie będę się tu rozpisywać na temat moich wszystkich przemyśleń dotyczących kończącego się roku, na pewno bardzo się cieszę, że w końcu się odważyłam i założyłam tego bloga. Przynosi on mi wiele radości. Cieszę się z Waszych odwiedzin i opinii dotyczących moich wpisów. Dzięki Wam czuję motywację do dalszego działania :) Dziękuję...

Z tego co czytam na innych blogach wynika, iż właśnie rozpoczął się sezon wyprzedażowy. Ja tym razem nie dam się ponieść tej gorączce - budżet mocno nadszarpnięty, więc muszę obejść się smakiem. Choć tak się zastanawiam czy kupowanie na wyprzedażach ma sens. Czy nie jest tak, że sprzedający pod przykrywką wielkich okazji nie nabijają nas w butelkę. Zdarzyło mi się nie raz kupić coś w takim sezonie i nie były to udane zakupy. Ciuchy zalegające wcześniej na sklepowych i magazynowych półkach nie były już tak dobre jakościowo. Materiał zleżały niszczył się po pierwszych praniach i rzecz, która miała służyć dłuższy czas, po kilku razach nadawała się do kosza lub co najwyżej po domu. No ale tak to już jest że hasła typu okazja, mega wyprzedaż przyciągają nas jak magnes pozbawiając zdolności racjonalnego myślenia :) Mimo wszystko jeśli lubicie wyprzedaże życzę Wam udanych łowów :)

Moje pierwsze rozdanie kończy się już jutro. Zapraszam serdecznie do wzięcia w nim udziału. Zgłosiło się niewiele osób więc są duże szanse na wygraną :) Do wygrania kosmetyczka, dwie kredki do oczu i rozświetlacz. 

Więcej info ====> TU ROZDANIE <==== KLIK


Jedna z moich ostatnich stylizacji. Spodnie rurki, kobaltowy sweterek. Było na tyle ciepło, że wystarczyła skórzana kurtka i futrzana kamizelka. Jako dodatek różowy shopper :)

pozdrawiam ciepło

Rurki - H&M
Sweterek - Vila
Kurtka - New Look
Kamizelka - Samuel&Kevin - sh
Pasek - sh
Shopper bag i kozaki - Allegro




30 komentarzy:

  1. Fajnie, zapraszam do siebie
    katarinakittyfenster@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygladasz. Lubie zestawienia kobalt-roz. Futrzak super! pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Uśmiechnęłam się czytając Twój ostatni post, bo zgrałyśmy się z motywem futrzak plus skórzana kurtka :)

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny zestaw ;) Fajną masz tą torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to kompletnie straciłam poczucie czasu i nie wierzę, że sylwek już niedługo !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co do zestawu to wyglądasz świetnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna fryzura :) super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. również dziękuję za odwiedzinki i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana : http://mojbabilot.blogspot.com/
    Zapraszam !
    Buziaki AS

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się urozmaicenie stylizacji różowym akcentem!
    ja właśnie dziś jestem po buszowaniu na wyprzedażach i przyznam, że nie lecę w ciemno, że jak jest czerwona wywieszka i napis 'sale' to kupuję. kupię coś wtedy, gdy cena będzie na prawdę niższa niż zazwyczaj i oczywiście rzecz mi się spodoba :) np. udało mi się znaleźć spodnie za 23zł! i to jakie. nie kupiłabym ich gdyby były 'sale' a cena 60zł. zgadzam się, że trzeba kupować z głową!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna kamizelka i torebka ♥ pewnie, że obserwujemy :) ja już dodałam i czekam na Ciebie :* lubimy też wzajemnie na fb?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany zestaw. Podoba mi się połączenie różu z kobaltem. Fajnie ułożona grzywka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowa torebka zawładnęła moim sercem choć wcale za różem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie wyprzedaże to okazja do uzupełnienia braków w szafie i kupienia kilku rzeczy więcej za tę samą wartość :)
    btw. Pięknie wyglądasz w tej niesfornej grzywce :)) Pozdrawiam,Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też lubię kupować więcej za mniej :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny blog pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja. Kamizelka jest świetna a torebka robi wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka bardzo podobna do tych z Avon od Batyckiego :)
    mam Batyckiego , różową właśnie i zieloną :) bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowną torebkę, od razu rzuciła mi się w oczy i nie mogę oderwać wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny kolor torebki, również cudna kamizelka!
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny futrzak i genialna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna kamizelka. Zapraszam na konkurs do wygrania kosmetyki The Body Shop, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice colour combination!

    Happy Holidays :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...