sobota, 1 grudnia 2012

ZIMA W SZCZYRKU

Hejka!!

Dzisiaj póki co nie będę się rozpisywać :) Chciałam się z Wami tylko podzielić widokami zimowymi  z Szczyrku. Myślę, że są piękne. Zresztą oceńcie same. Na takie dni wygodna futrzana stylizacja :) Co o niej sądzicie??

pozdrawiam ciepło















Kamizelka - Samuel&Kevin - SH
Sweter - Sisters Point
Bokserka - Atmosphere
Pasek - Cropp
Spodnie - Blanco
Buty -  Nike
Rękawiczki - Prezent
Czapa - Allegro


PRZYPOMINAM TAKŻE O ROZDANIU BRAKUJE TYLKO 6 OBSERWATORÓW.

JAK OSIĄGNIEMY 30 BĘDZIE ROZDANIE

ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA ZAKŁADKI WYPRZEDAŻ :)








25 komentarzy:

  1. ale fajowa czapa :D śnieeg *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. czapa 100 % klasy :D zajebista! i ŚNIEG! ooo mamuśku ! jak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka i kamizelka są świetne :) piękne widoki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale widoczki wow super i stylizacja extra :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok na Ciebie i na Szczyrk - odjazdowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jak najbardziej na tak:), zazdroszczę widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Matko, widoki piękne.Uwielbiam takie czapki, sama taką mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobna czapke !; ] swietna kamizelka :! ;] zdjecie juz takie zimowe ! ;] kocham to !

    zapraszam do siebie,moze obserwjemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa w tej czapie zakochałam się od razu;) Cudo;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale już zimowo ;d
    czapka świetnie łączy się z kamizelką ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO DZIĘKUJĘ ;)
    O Szczyrk- mam sentyment do tego miejsca, ponieważ tam poznałam mojego ukochanego Męża ;)
    Kochana zapraszam na konkurs, w którym do wygrania bon na zakupy w sklepie LOVY.pl - szczegóły na moim blogu.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz piękne widoki :) Zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny sweterek :) no i te widokii !

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś w Krakowie też od rana bardzo śnieżnie :)
    Fajna czapka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie :) bardzo mi się podoba ;) zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW!!Cudna czapa i kamizelka :)))A zdjęcia przepiękne :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śmiechowa czapka :) do twarzy Ci , obserwuje i licze na to samo u mnie , z góry przepraaszam za spam ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapki nigdy nie były ulubioną częścią mojej garderoby, z taką wielką głową jak mam nie można w nich wyglądać dobrze. Dlatego jakiś czas temu postanowiłam, że skoro już muszę je nosić to niech będą śmiechowe, im bardziej tym lepiej :) pozdr

      Usuń
  18. może obserwujemy? będzie nam latwiej do siebie zaglądać ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Krajobraz zapiera dech! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tam pięknie! Kocham góry a zimą są wyjątkowo piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś ze szczyrku :-)?też uwielbiam to miejsce i jestem tam bardzo bardzo często:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ze Szczyrku, mieszkam niedaleko Katowic. W Szczyrku byliśmy tylko na krótkich weekendowych "wakacjach", było pięknie.
      pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...