czwartek, 17 stycznia 2013

DZIEŃ BUNTU :P

Hejka


U mnie dalej walka z wirusami. Najmłodsze dziecię rozłożyło się na zapalenie oskrzeli. Bidulek bronił się przed infekcją najdłużej z całej naszej czwórki, ale jak go dopadło to już z grubej rury. Dlatego wybaczcie braki stylizacji na blogu, ale nie mam na to zupełnie czasu. Pomysły jakieś chodzą mi po głowie, więc jak tylko wydobrzejemy będzie czas na realizację. Dlatego cierpliwości kochane. A dzisiaj porcja kolejnych nowości kosmetycznych a w nich paletka  cieni elf, paletka korektorów i kredka Astor. Ogólnie jestem z tych zakupów zadowolona, choć szału nie ma :( Podjarana Waszymi zdjęciami i filmikami z makijażami, z niecierpliwością oczekiwałam przesyłek z zamówionymi kosmetykami. Przez chwilę zapomniałam o moim realnym podejściu do kosmetyków kolorowych tzn. dewizie, że cudów nie ma. Niestety na mojej twarzy odbija się choroba, zmartwienia związane z chorobą dzieci i męża, nieprzespane ostatnio nocki. Być może profesjonalna makeapistka coś by na to potrafiła poradzić, ale moje umiejętności plus nawet najlepsze kosmetyki to lipa. Lustra nie oszukasz :( Zapomniałam również o jednym małym szczególe, że większość z Was prezentujących swoje buźki ma jakąś dekadę latek mniej niż ja a to niestety nie działa na moją korzyść... Ale nic to byle zdrowie było. Dziś miks foteczkowy nowości, mojej nie pierwszej młodości buźki po przejściach oraz jelonka, który od kilku dni przychodzi podgryzać trawki za naszym ogrodzeniem - dzieciaczki mają frajdę :)))


OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU 
W ROZDANIU ===>KLIK








29 komentarzy:

  1. dzień buntu zawsze spoko;D cudne paletki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne te paletki, takie stonowane kolory najbardziej mi odpowiadają ;) biadolisz kochana, wyglądasz dobrze! ;D
    życzę, aby rodzinka wróciła do zdrowia!

    http:// ANECIA WAS HERE + LOTERIA NA BLOGU ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrówka! Jelonek rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jelonek i Twoje oko bardzo piękne też. Co za rzęsy! Chyba 10 razy dłuższe niż moje:) Również zdrówka, coś niesamowitego z tymi chorobami naszych dzieci-co bym im nie dawała na wzmocnienie-nigdy się nie wywiną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję. Moje rzęsy korzystają z pomocy ARDELL - Demi Wispies, więc też możesz takie mieć :) A co do dzieci to jak to mówią, że niestety swoje muszą odchorować, ale ja ciężko to znoszę...

      Usuń
  5. Mam obie te paletki :) Ale leżą zapomniane, jedna na rzecz Sleeka, a druga na rzecz rzeszy korektorów, które mszę najpierw zużyć. Te cienie niektóre są super, a inne słabo napigmentowane. Ale cena byłą bardzo rozsądna jak za całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cena zdecydowanie super za taką ilość cieni, moje pierwsze wrażenie do codziennego makijażu ok.

      Usuń
  6. Sliczny makjaz, widze ze kosmetyki naprawde sie sprawdzaja (ja rzadko uzywam jakichkolwiek "kolorowych");)
    Jelonek przeslodki:) Zdrowka dla Ciebie i Rodzinki. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie śliczne, bardzo naturalne kolorki, ładnie podkreślą oczka ;) Jelonek słodki, a Twoja buźka świetnie się prezentuje! Ktoś tu jest dla siebie zbyt surowy w ocenach ;) Śliczne rzęsiska ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż oczu :)
    Mniej latek, Asiu przecież TY młodziutka Jesteś!!!Zdrówka jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zabójczo piękne rzęsy ! Super makijaż :) Mnie coś przeziębienie łapie i musiałam łyknąć polopirynke ;) Zdrowiejcie Tam wszyscy :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, taki w moim stylu, no i te rzęsy...Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale oczyska - piękne- zdrówka i powrotu energii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka przede wszystkim! Nawiązując do zdjęć, to nawet z wymalowanym zmęczeniem wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka cieni super-świetne kolory;)

    Zdrówka dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonale cię rozumiem, dużo zdrowia dla maluszka !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz rzęsy - super :)
    Życzę zdrówka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przecudna :)
    www.okomody.blogspot.com
    :) zaprasza

    OdpowiedzUsuń
  17. to pozostaje życzyć Wam wszystkim powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post! ♥ Are we following yet?!xx
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. I u nas wszyscy chorzy. Marna pora jakaś przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, biedulek, wymęczy się:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, zwłaszcza, że musi brać zastrzyki :( już na sam widok pielęgniarki jest wrzask...

      Usuń
  22. piękny makijaż:)
    fajna ta paletka muszę pomyśleć nad zakupem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...