piątek, 10 maja 2013

A LOT OF FLOWER

Hello

Dzisiaj wiosna w mojej stylizacji. Kwiecista spódnica, którą w niej wykorzystałam właśnie z wiosną mi się kojarzy. Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania przejdę do zdjęć. Synuś w połowie ospy dostał zapalenia ucha więc muszę jemu poświęcić więcej czasu. Na koniec dodam tylko, że podczas majówki mocno wietrzyłam szafy w najbliższym czasie pojawi się wiele aukcji wyprzedażowych więc zapraszam na MOJE ALLEGRO może coś Was zainteresuje :)

miłego popołudnia












Bluzka/koszula, spódnica - Vila
Torebka - David Jones
Zegarek, bransoletka, okulary - Avon
Buty - Vices
Pasek - Cropp

Oczywiście zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Te z Was, które już się zgłosiły proszę o sprawdzenie zgłoszeń bo nie wszystkie kryteria zostały spełnione u niektórych z Was

ROZDANIE U my style, my life

Follow on Bloglovin

21 komentarzy:

  1. Szpilki;spódniczka i Twoje nogi-doskonała trójca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna :) Szczególną uwagę zwróciłam na bransoletkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jest Ci pięknie Asiu w tej kwiecistej spódnicy! Super wiosenne kolory i ta torebka!!! Buziaki z Braunschweigu- Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ cudna kwiecista spódnica i bardzo ładnie komponuje się z tą bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie kobieco delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzeczka i spódniczka! Bardzo mi się w tym podobasz :) Przy okazji zapraszam na moje drugie rozdanie. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwie letni set. Lekko, zwiewnie i zachwycająco:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :D A koszula jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka, super kwiecista spódnica! Bosko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosennie świetnie :) Materiał spódniczki jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja i rewelacyjna kwiecista spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna energetyczna stylizacja:) spódnica jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatki górą! Tez lubię wiosne na kieckach ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...