poniedziałek, 30 grudnia 2013

CZERWONY PŁASZCZ W ROLI GŁÓWNEJ

Święta, święta i czas wrócić do rzeczywistości. U mnie ten okres świąteczny przedłuża się jeszcze kilka dni w Nowy Rok z uwagi na to, iż 1 stycznia urodziny ma moja córa a 2 stycznia ja :) Więc jeszcze chwilę będziemy świętować. Przez okres świąteczny było mnie tu mało, ale mój czas zarezerwowany był na spotkania z rodziną i znajomymi. Nawet zdjęcia nie bardzo było kiedy zrobić :/
Dziś stylizacja z jednego ze spotkań. Na zdjęciach dominuje krótki czerwony płaszcz w militarnym stylu. A główny zestaw tworzyła spódniczka z nietypową baskinką połączona z jeansową koszulą. Wybaczcie brak zdjęć bez płaszcza, ale wyjątkowo w tym dniu wiało i było dość zimno. Pozwoliłam więc aby to on grał główną rolę :)
Zmykam zostawiając Was ze zdjęciami :) Piszcie jakie są Wasze plany sylwestrowe?? My urządzamy domówkę, więc jeszcze wiele przygotowań przede mną :)











Płaszcz - Reserved
Koszula - Vila
Spódnica, rajstopy, rękawiczki - Atmosphere
Kozaki, torebka, komin - Allegro



Na koniec przypominam jeszcze o ROZDANIU TU KLIK dzisiaj ostatni dzień zgłoszeń :)

22 komentarze:

  1. ale piękny płaszczyk :) U mnie w styczniu też będzie na początku trochę świętowania, kilka osób w rodzinie ma imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz, ale komin jest po prostu fantastyczny! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk.
    My no cóż, zostajemy w domu na Sylwestra, ale za rok to sobie odbijemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz bardzo mi się podoba :) Sama poluję na coś w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszczyk, poluję na czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny płaszczyk, poluję na taki

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk i spódnica są świetne kochana. Wszystkiego Najlepszego w Nowym roku !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, piękny ten futrzak na szyji... Bardzo podoba mi się płaszczyk, lubię takie militarne trendy. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się czerwień płaszcza i jego wielkie guziki :) Do tego ciepły misio na szyi i można zdobywać zimę na spacerach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz jest tak piękny, że zdecydowanie wybaczam zdjęcia bez niego:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) Super dodatki - komin i rękawiczki :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączyć ten czerwony płaszczyk z czarnymi błyszczącymi legginsami; białą bluzeczką i dużym wisiorem i....:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw:) Bardzo ładnie ci w czerwonym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny odcień czerwieni, a i sam płaszczyk świetnie wygląda.
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor płaszczyka:)
    fajna stylizacja:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja, płaszczyk jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki ładny ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj faktycznie, ten płaszczyk robi wrażenie i widzę, że nie tylko mi pierwszej rzucił się w oczęta. Bardzo dobry wybór i kolor też do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...