poniedziałek, 20 czerwca 2016

DEKORACJE DIY - JAK ZROBIĆ MOTYLKI 3D

Jako, że budżet mam zawsze ograniczony a teraz gdy nie pracuję to już szczególnie, więc zawsze kombinuję jak tanio się ubrać czy udekorować dom. Pomysł zrobienia motylków 3D podpatrzyłam u mojej koleżanki - pozdrawiam Cię ciepło :* Szukając w internecie szablonów motyli okazało się, że to dość popularny sposób dekoracji ścian. Ja oczywiście nie kupiłam gotowych motyli tylko postanowiłam wykonać ich tańszy odpowiednik. Jak samemu zrobić motylki 3D zobaczcie poniżej. Efekt oceńcie sami :)

Potrzebujemy:
duży karton brystolu w wybranym kolorze
nożyczki
szablony motyli - ja wyszukałam i wydrukowałam  z sieci :)
taśma dwustronna
ołówek
duuużo cierpliwości :)






ściana w mojej sypialni przed dekoracją - pozostałe ściany żółte


i po przyklejeniu motyli :)


Jeśli zastanawiacie się co na zdjęciach robią świeczki i serwetki to powiem tylko, że łatwo można wykonać dekoracyjne świece :) Jeśli chcecie zobaczyć jak dajcie znać w komentarzach :)



9 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...