niedziela, 26 marca 2017

Koncert zespołu LemON - premiera albumu TU

Długo wyczekiwany koncert mojego ulubionego zespołu LemON zbiegł się w czasie z datą premiery albumu TU. Nie mogło być lepiej. Na koncert pojechaliśmy do CK Wiatrak w Zabrzu. To moja druga wizyta w tym klubie muzycznym i drugi raz na koncercie LemON 'a. Jak było poprzednim razem zobaczcie TU :) I tym razem wrażenia były niesamowite. Zresztą nie muszę Wam tłumaczyć jaką radość sprawia słuchanie ulubionej nutki na żywo <3 Koncerty LemOn 'a to dla mnie magia zwłaszcza w takim kameralnym miejscu jakim jest dla mnie Klub Wiatrak. Ja chłonęłam muzę kilka fotek zrobił małż. Zobaczcie ;) Na końcu postu niespodzianka :p 









Dla Was odrobina szaleństwa i moja ukochana piosenka z nowego albumu TU Tak nie nie :)



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...